luni, 16 decembrie 2013

TTi TCB 770 statie radio CB,siguranta deplina





Statie radio TTi TCB 550      TTi TCB 770 statie radio CB este ultima statie pe care mi-am cumparat-o si de care sunt foarte multumit. Am mai incercat nenumarate alte statii care ma dezamageau cand aveam cea mai mare nevoie de ele. Se intrerupea semnalul, nu puteam receptiona mesajele celor de pe traseu, era groaznic. Acum, noua statie radio CB pe care o detin nu a reusit sa ma supere deloc. Mesajele receptionate sunt clare, semnalul mereu este perfect. Aveam nevoie de statie nu este un simplu moft.     Daca si tu necesiti o astfel de statie recomandarea mea este sa nu astepti, ci sa iti cumperi una cat mai repede, cu bani putini si la o calitate buna pentru a nu intampina dificultati in timpul utilizarii acesteia. Iti pot spune de unde mi-am cumparat-o eu pe TTi TCB 770, CBmania, un site multilateral dezvoltat, statii radio CB ieftine , accesorii, chiar si detectoare radio foarte ieftine . Poti tine cont de parerea mea sau nu . Decizia iti apartine. Mie nu imi ramane sa spun decat ca sunt ceea ce toti cautam.
    Va recomand statii CB ieftine si statii CBmania.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu