sâmbătă, 14 decembrie 2013

Privita cu dragoste



Lentile de contact albastre



      O întrebare care pare să le macine pe femeile de toate vârstele e: “La ce se uită un bărbat când mă vede prima dată?”. Ei bine, celebrii cercetători americani au făcut al miilea studiu prin care afirmă că bărbaţii observa mai întâi ochii unei femei şi pe urmă celelalte părţi ale corpului. Nu e de mirare! Căci ochii pot spune foarte multe lucruri interesante despre o persoană. Pot ascunde secrete sau pot infirma sau chiar afirma unele adevăruri. 
   Eu una mi-aş fi dorit să am nişte ochi albaştri precum cerul. Însă Dumnezeu a zis “Nu! Tu o să îi ai căprui!” şi eu zic “Nu! Că pot să am ce culoare vreau eu!”! Cum? Simplu, cu o pereche de lentile colorate. Şi astfel pot avea ce culoare vreau eu de la violet la turcoaz. Un site care îţi garantează calitatea produselor este Lensa. Lentilele sunt atât calitative cât şi atente cu buzunarul tău. Şi astfel îţi poţi schimba oricând vrei tu culoarea ochilor tăi!
 Pentru informatii intra pe site si click aici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu