luni, 16 decembrie 2013

Stil si eleganta in amenajari interioare








     Cauti o firma de amenajari interioare, iti pot recomanda una foarte buna. Ca sa te convingi poti accesa siteul lor unde poti vizualiza si celelalte amenajari efectuate de acestia. De casa mea s-au ocupat in detaliu, totul a fost realizat minutios de echipa de arhitecti si designeri. Negrul podelei se imbina perfect cu cremul canapelei, dandu-I livingului o nota aparte de classicism, toata casa este invaluita in splendoare si armonie, rezultat al unei munci asidue.
     Am colaborat cu acestia mult mai bine decat preconizam.      Mi-au ascultat parerile si ideile, cum era si normal. La fel am facut si eu cu ale lor, de unele dintre acestea chiar am tinut cont. Nu este un moft sa apelezi la o astfel de firma, as putea-o numi ca este o necesitate, nu am studii de design sau macar vreo cultura de imbinare a culorilor, cum pot intui ca marea majoritate dintre voi nu aveti. Decat sa cad in mlastina ridicolului prefer sa apelez la persoane care au studii in domeniu.
   Recomand firma amenajari interioare si intra pe site !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu