vineri, 13 decembrie 2013

Casa Alsy, lux si eleganta

     Am o mica afacere de ceva vreme si vreau sa caut niste restaurante bucuresti sa vad unde as putea tine o conferinta. Am gasit o locatie, foarte buna la un restaurant care organizeaza si diferite evenimente. Imi place ca acest restaurant conferinte are si un site,  unde am vazut toate serviciile care le oferite clientiilor sai.     
    Mie imi place sa gasesc pe net tot ce am nevoie si acum am vazut ca majoritatea restaurantelor isi prezinta ofertele si in mediul virtual. Intra pe site si tu pentru a vedea cele mai bune oferte pe care casa Alsy ti le pune la dispozitie. Este un site elegant pe care il poti alege pentru orice fel de eveniment. Poti deschide pagina acestui site foarte usor si vei vedea tot ce ai nevoie sa aflii. Imi place locatia si decorul pe care l-au ales pentru acest restaurant si cred ca este locatia perfecta pentru conferinta pe care o voi avea saptamana viitoare.
 Pentru informatii si rezervari deschide pagina si intra pe site.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu