sâmbătă, 14 decembrie 2013

Appnor,garantia calitatii

Colocare Administrata





       Vreau să fac o recomandare. Am primit foarte multe e-mailuri de la voi în legătură cu achiziționarea unui server dedicat și datacenter. M-am interesat și eu pe Google și am alat de o firmă foarte serioasă. M-am interesat în primul rând să aibă un feedback pozitiv de la clienții săi și să vă ofere un preț decent, iar pe pacurs, pe un contract pe termen lung să vă ofere beneficii de client fidel. Servere dedicate Appnor.
     Am ajuns la concluzia că Appnor oferă servicii de calitate din toate punctele de vedere. Servere dedicate performante și rapide. Administrare servere realizată de o echipă profesionistă, cu vechime în domeniu și cu un număr mare de clienți satisfăcuți. Vizitează site-ul Appnor și dă-ți cu părerea. Eu unu spun că merită, prețurile sunt foarte bune, iar “produsele” sunt de top. Voi ce părere aveți? Merită să investești în tehnologie? Cum vi se par ofertele Appnor?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu