sâmbătă, 31 mai 2014

"Karla"bucuria sufletului frumos

        Femeia ,centrul existententei,realitate si legenda,sublim ,sunt doar cateva cuvinte ce caracterizeaza femeia in toate ipostazele,fi familie sau societate.Tumultul cotidian al vietii si cuprinderea sexului frumos practic in toate sectoarele vietii social -economice a schimbat si deprinderile acestora in privinta vestimentatiei.
    In ultimele decenii s-a observat adoptarea de catre femei a unei tinute cu "tenta" masculina,din cauze mai mult sociale decat subiective.Dar  feminitatea ,din punct de vedere strict subiectiv,este pusa in valoare prin adoptarea unui stil vestimentar care are in vedere calitatile si "formele divine"cu care au fost inzestrate.
   "Lumea virtuala" este plina de oferte vestimentare destinate femeilor,care abunda de produse, despre care uneori constatam ca au calitate indoielnica. 
     Nu acelasi lucru se poate spune despre  magazinul Karla ,care a devenit cu adevarat magazinul meu preferat,in folosul sotiei mele,si bucuria mea ,intrucat ofer vizitatorilor si ulterior cumparatorilor o gama larga de produse ce imbina perfect si total calitatile ,rafinament,eleganta.Din noianul de produse inalt calitative a remarcat ceva pe '"gustul meu" si "bucuria sotiei" rochia" Miruna"“rochie office”care intruneste toate elementele ce compun, eleganta ,rafinamentul,sobrietatea.
                                          
     Nu imi ramane decat sa recomand cu placere tuturor femeilor din toate sferele sociale,sa aleaga frumusetea,eleganta de la magazinul online "Karla"  la preturi accesibile..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu