vineri, 19 aprilie 2013

Elefant ro.,bucuria tuturor

    


Jucariile sunt obiecte  creeate  la scara redusa ,cu scopul de- a oferii copiilor o viziune asupra realitatii ce ne inconjoara.Jucaria poate fi un liant intre  ofertant care poate fi  parinte,bunic,unchi ,matusa etc. si  destinatarul jucariei in cazul meu copilul.De aceea un lucru ce pare banl la inceput,se poate transforma intr-o problema complexa de care trebuie sa tinem seama, vastra,sex, "apucaturi" ce tin de educatie,predispozitia spre un anumit  domeniu,sau de ce nu spre natura, animale.
   Piata romaneasca de jucarii ofera un sortiment bogat  dar si inselator in unele cazuri,jucariile provocand raniri s-au imbolnavirea copiilor.Pentru prevenirea si preintimpinarea unor astfel de evenimente nedorite, eu m-am orientat catre beyblade ,unde dupa o cercetare atenta  mi-am dat seama ca jucariile prezentate corespund cerintelor enuntate anterior si pot aduce o contributie majora in dezvoltarea  psihica si fizica a copilului.
   Deci nu ezitati sa vizitati pagina set cars unde dintr-o gama variata de produse pentru toate gusturile,ve-ti face alegerea perfecta care sa aduca  multa fericire si afectiune in ochii copilului pentru multumirea sufleteasca a parintilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu