miercuri, 22 ianuarie 2014

Promotion.EU marcheting inteligent


promotion.eu



      Noul loc de munca ma suprasolicita psihic, pe langa asta sunt pusa in postura in care trebuie sa negociez cu clientii mei fata in fata, implicit sa ma confront cu starile de spirit cu care acestia sunt inarmati. Starile mele de spirit personale incerc sa le las acasa, la serviciu datorita politicii de marketing mereu trebuie sa fiu impecabila, sa zambesc, sa am un raspuns la orice intrebare. Deci cum spuneam , este necesar sa imi concentrez toata atentia pe potentialii mei clienti, sa le ascult problemele , sa ajungem impreuna la un consens, la solutia optima. O data cu ocuparea acestui post am ocupat si un birou nou, cu geamuri mari , scaune confortabile, dar se pare ca nu a fost suficent. Ceva ii lipsea incaperii… dar nu stiam exact ce, pana cand intr-o zi mi-am dat seama.
    Clientii mei plecau fericiti acasa, lipsiti de ganduri apasatoare sau emotii negative pentru ca problemele lor isi gaseau o rezolvare la mine in birou, si tot ceea ce ei simteau negative ramanea in biroul meu. Am decis sa iau masuri in acest caz recurgand la metoda cea mai ieftina am achizitinat memo – stickere colorate , culorile avand o influenta majora in starea de spirit si o planta care absoarbe energia negaiva ca un burete. Mai mult am decis sa cumpar cadouri pentru fiecare client ce imi calca pragul. Nestiind ce l-ar placea am ales sa achizitionez sacose, pentru cuparaturi pliabile , numai bune de tinut in geanta pentru viitoarele cumparaturi. Ideea cu cadourile a fost una intens apreciata, atat de clienti cat si de manageri. Clientii mei au plecat mai bucurosi dupa ce au primit cadourile – sacosele colorate.
     Recomand tricou personalizat Promotion.eu, si pungi personalizate !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu